poniedziałek, lutego 06, 2006

Zawody pływackie

Niestety wpis będzie tendencyjny.
Jedynie dla płci pięknej.
Zawody oczywiście były "koedukacyjne", ale zamieścić zdjęć pływaczek nie mam odwagi.

Zatem zaczynamy.
Na początek od przykrych konsekwencji częstego spędzania wolnego czasu nad wodą:



Oczywiście w przerwach między pływaniem też może być wesoło...


... a zarazem cicho i spokojnie



A to już tylko dla pań o mocnych nerwach.
Jeżeli któraś zagustuje w poniższym to zapraszam na pierwsze lepsze zawody pływackie.
Panowie nie staraja sie nawet za wiele zasłaniać. Wręcz przeciwnie!




A tu żeby choć trochę było sprawiedliwie:



Niestety "białogłowa" jedynie dopingowała swoich roznegliżowanych kolegów, także nie będzie zdjęć w kostiumie kąpielowym :(

I to koniec.
Następny raz może uda mi się podpatrzeć np. siatkówkę plażową kobiet ;)
Byłby to miły "rewanż" za dzisiejszy wpis :)

7 Comments:

Blogger kojn said...

Obrzydliwe!!! Gdzie ty łazisz! A te owłosione rowy, to chyba nie ty celowałeś.

3:00 AM  
Blogger Sadek said...

Łażę na zawody pływackie, bo miałem nadzieję, że będą bardziej amatorskie i dziewczyny będą wyglądały jescze miło.
Niestety okazało się, że to poważne zawody, a napewno poważni zawodnicy no i kobietki już nie wyglądały dobrze :(
A celowałem niestety ja.
Na swoja obronę mam tylko to, że takie miałem zamówienie :)

8:55 AM  
Anonymous Anonimowy said...

a masz kontakt do tej koleżanki w białej czapce?

8:37 PM  
Blogger kojn said...

usprawiedliwia cię tylko to, że masz nowy obiektyw do testowania ;)

2:24 AM  
Blogger Sadek said...

Kontakt?
Eh, wiedziałem, że o czymś zapomniałem. :(
Starzeje się.

10:27 AM  
Blogger kojn said...

a po co to jest ten "kontakt", nie wiem o so chodzi ;)

10:31 AM  
Blogger kojn said...

jakaś mała taka, jakby dziecięca

12:33 AM  

Prześlij komentarz

<< Home